https://kuei.fmon.npu.edu.ua/
У
Д
У
П
У
А
Кафедра менеджменту, системного аналізу та міжнародних відносин
  • Про нас
    • Історія кафедриІсторія кафедри
    • Склад кафедриСклад кафедри
    • Відео і фотогалереяВідео і фотогалерея
    • КонтактиКонтакти
    • Наші досягенняНаші досягення
    • Наші партнериНаші партнери
  • Науково-дослідницький центр
    • ПоложенняПоложення
    • ЗаходиЗаходи
      • Науково-дослідницька діяльністьНауково-дослідницька діяльність
      • Навчальна діяльністьНавчальна діяльність
    • ПроєктиПроєкти
    • ПартнериПартнери
    • ВиданняВидання
    • РесурсиРесурси
  • Дистанційне навчання
    • Під час війниПід час війни
    • На період карантинуНа період карантину
  • Навчальні ресурси
    • Профілі освітніх програмПрофілі освітніх програм
    • Методичні рекомендаціїМетодичні рекомендації
  • Наука
    • Ресурсний центрРесурсний центр
    • РепозитарійРепозитарій
    • Наукові збірникиНаукові збірники
    • Наукові конференції, семінари, круглі столи та вебінариНаукові конференції, семінари, круглі столи та вебінари
    • Науково-дослідна роботаНауково-дослідна робота
  • Абітурієнтам
    • Вступна кампанія
    • Спеціальності кафедри
    • Вартість навчання
  • Студентам
    • Розклад
    • Курсові роботи
    • Кваліфікаційні роботи
    • Підсумкова атестація
    • Вибіркові дисципліни
    • Випускники
    • Міжнародне співробітництво
    • Переведення і поновлення
    • Навчання за кордоном
    • Реквізити оплати за навчання
    • Наукова діяльність
  • Іноземним студентам
    • Загальна інформація
    • Вступ / Admission / 录取
    • Розклад.
    • Контакти
    • Вартість навчання / Cost of education / 教育费用
    • Фотогалерея
  • Співробітникам
    • Навчальний процес
    • Навчально-методична робота
    • Громадська робота
  • Про нас
    • Історія кафедриІсторія кафедри
    • Склад кафедриСклад кафедри
    • Відео і фотогалереяВідео і фотогалерея
    • КонтактиКонтакти
    • Наші досягенняНаші досягення
    • Наші партнериНаші партнери
  • Науково-дослідницький центр
    • ПоложенняПоложення
    • ЗаходиЗаходи
      • Науково-дослідницька діяльністьНауково-дослідницька діяльність
      • Навчальна діяльністьНавчальна діяльність
    • ПроєктиПроєкти
    • ПартнериПартнери
    • ВиданняВидання
    • РесурсиРесурси
  • Дистанційне навчання
    • Під час війниПід час війни
    • На період карантинуНа період карантину
  • Навчальні ресурси
    • Профілі освітніх програмПрофілі освітніх програм
    • Методичні рекомендаціїМетодичні рекомендації
  • Наука
    • Ресурсний центрРесурсний центр
    • РепозитарійРепозитарій
    • Наукові збірникиНаукові збірники
    • Наукові конференції, семінари, круглі столи та вебінариНаукові конференції, семінари, круглі столи та вебінари
    • Науково-дослідна роботаНауково-дослідна робота

Підсумкова атестація бакалаврів спеціальності 073 Менеджмент

Надрукувати E-mail

На кафедрі управління, інформаційно-аналітичної діяльності та євроінтеграції Соціально-правового
факультету Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова продовжується
підсумкова атестація.

Сьогодні, 21 червня 2022 року, свої дипломні проекти захищали бакалаври
спеціальності 073 Менеджмент заочної форми навчання.

Вітаємо наших випускників з успішним
завершенням підсумкової атестації та здобуттям освітнього рівня бакалавра. Бажаємо реалізації
проектів, успіху, кар’єрного зростання, творчості та миру! 👏👏👏👏👏👏

 

на сайт

 

22.06.2022

Підсумкова атестація бакалаврів спеціальності 073 Менеджмент

Надрукувати E-mail

Сьогодні, 20 червня 2022 року, на кафедрі управління інформаційно-аналітичної діяльності та євроінтеграції Соціально-правового факультету Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова
розпочалася підсумкова атестація. Свої дипломні проекти 📝захищали бакалаври👩‍🎓 спеціальності 073 #Менеджмент денної форми навчання.
Вітаємо українських студентів з успішним завершенням
підсумкової атестації та здобуттям освітнього рівня бакалавра 🎓, а іноземним студентам бажаємо
успішного складання іспиту з української мови як іноземної.
👏👏👏👏👏

42МО на сайт

20.06.2022

ВИМОГИ ДО ПУБЛІКАЦІЇ НАУКОВИХ СТАТЕЙ

Надрукувати E-mail

ВИМОГИ ДО ПУБЛІКАЦІЇ НАУКОВИХ СТАТЕЙ

У СТУДЕНТСЬКОМУ ЗБІРНИКУ

«ЄВРОПЕЙСЬКІ СТУДІЇ: УПРАВЛІННЯ.ЕКОНОМІКА.ОСВІТА»

Основні вимоги:

  • Матеріали доповіді публікуються українською мовою. Обсяг від 6сторінок формату А-4 у текстовому редакторі Microsoft Word для Windows (версія до 2010 включно) у вигляді файлу з розширенням .doc або .docx; шрифт (гарнітура) «Times New Roman», розмір 14, міжрядковий інтервал 1; абз.відступ 100 мм; поля 20 мм з усіх сторін.
  • На всі малюнки і таблиці по тексту даються посилання (наприклад: рис. 1. або табл. 1). Розмір шрифтів в таблицях і рисунках повинен бути не менше Times New Roman, 10.

Порядок розміщення інформації в статті:

  • • ПІБ авторів повністю: вирівнювання по правому краю, напівжирний шрифт;
  • • група навчання студента: вирівнювання по кравому краю;
  • • ПІБ наукового керівника: вирівнювання по кравому краю
  • • назва статті: літери верхнього регістру, вирівнювання по центру, напівжирний шрифт;
  • • анотація (обов'язково): не менш 30 слів, на українській та англійській мові, вирівнювання по ширині, курсивний шрифт;
  • • ключові слова (обов'язково): не менше 3 слів, на українській та англійській мові, вирівнювання по ширині, курсивний шрифт;
  • • основний текст статті: вирівнювання по ширині, абзацний відступ 100 мм;
  • • список використаних джерел: оформляється в алфавітному порядку в національному форматі цитування (ДСТУ 8302:2015 - ЗАВАНТАЖИТИ).

ЗАВАНТАЖИТИ вимоги та приклад оформлення науковиї статтей 

15.06.2022

ШКОЛА БІЗНЕС-ТРЕНЕРІВ

Надрукувати E-mail

ШКОЛА БІЗНЕС-ТРЕНЕРІВ – В ДІЇ

10 червня 2006 року у ШКОЛі БІЗНЕС-ТРЕНЕРІВ кафедри управління, інформаційно-аналітичної
діяльності та євроінтеграції Соціально-правового факультету Національного педагогічного
університету імені М.П.Драгоманова відбувся черговий тренінг «ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ:
АНАЛІТИКА ЧАСУ». Сертифікований тренер і керівник Школи бізнес-тренерів Чепуренко Янна і
студенти 1 курсу спеціальності «Менеджмент» групи 12МО денної форми навчання працювали
над розвитком і вдосконаленням управлінської компетентності майбутніх менеджерів у контексті
ефективного використання часу. На івенті обговорювали і набували навичок за напрямами:
 Організація взаємодії Час і Я;
 Облік і аудит в тайм-менеджменті;
 Планування часу: можливості і загрози;
 Реалізація запланованого: хода і біг;
 Time Trap.
І далі вдосконалюватимемо управлінську компетентність!

001

 

 

002

11.06.2022

Методичне забезпечення навчальних дисциплін

Надрукувати E-mail

ВДОСКОНАЛЮЄМО МЕТОДИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН

Знімок екрана 2022 06 11 161435
9 червня 2022 р. кафедрою управління, інформаційно-аналітичної діяльності та євроінтеграції
Соціально-правового факультету Національного педагогічного університету імені
М.П.Драгоманова було проведено черговий методологічний семінар. Цього разу обговорювалися
питання ефективної організації викладання навчальних дисциплін, зокрема, і в умовах
дистанційного навчання. Основною була доповідь доцента кафедри Чепуренко Я.О., в які з
позицій системного підходу було розглянуто питання наукового, інформаційного, аналітичного та
методичного забезпечення навчальної дисципліни. В обговоренні доповіді взяли участь професор
Жижко Т.А., професор Крохмаль Н.В., доцент Сташкевич О.О., доцент Качан Г.М., старший
викладач Мирошниченко С.А. Результатом методологічного семінару стало рішення щодо
оновлення і вдосконалення системи методичного забезпечення навчальних дисциплін
спеціальностей 073 Менеджмент та 124 Системний аналіз з урахуванням особливостей
дистанційного навчання, створення системи навчально-методичних матеріалів, що
забезпечуватимуть якість викладання навчальних дисциплін.

2022 06 09 10

 

11.06.2022

Розклад екзаменаційної сесії заочно–дистанційної форми навчання

Надрукувати E-mail

Розклад екзаменаційної сесії

Заочно – дистанційної форми навчання

Соціально – правовий факультет

Спеціальності 073 Менеджмент

 

2 курс, ОС «Бакалавр», 25МО(луб)

3 курс,  ОС «Бакалавр», 34МО(луб)

1 курс ОС «Магістр», 1ММОЛуб

2 курс ОС «Магістр», 2ММОЛуб

07.06.2022

IV Всеукраїнська науково-практична конференція

Надрукувати E-mail

26-27 травня 2022 року кафедра управління. інформаційно-аналітичної діяльності та євроінтеграції Соціально-правового факультету НПУ імені М. П. Драгоманова разом з Запорізьким національним університетом, Маріямпольським університетом прикладних наук (Литва), Литовським університетом спорту (Литва) Українсько-американським університетом Конкордія провели  IV Всеукраїнську науково-практична конференція за міжнародної участі "Системний аналіз в управлінні: міжгалузеві дослідження". У межах конференції були обговорені питання теоретико-методологічних засад та імперативів розвитку системного аналізу в управлінні; проаналізовані системні підходи до вирішення практичних завдань управління; окреслені проблеми системного аналізу в управлінні освітою, обговорені питання щодо керування ризиками та управління змінами, розглянуто системний аналіз, як інструмент в досягненні цілей сталого розвитку. Учасниками конференції стали понад 90 науковців, викладачів, аспірантів та студентів вітчизняних і закордонних закладів освіти та наукових установ.

лого для ФБ

ЗАВАНТАЖИТИ програму конференції

29.05.2022

Підсумкова атестація на спеціальності 124 Системний аналіз

Надрукувати E-mail

Сьогодні, 25 травня 2022 року успішно завершилася підсумкова атестація у студентів спеціальності 124 #Системний аналіз, освітньо-наукової програми «Аналітика в управлінні» денної форми навчання, рівня магістр 👩‍🎓👨‍🎓👏👏👏👏

Кафедра управління інформаційно-аналітичної діяльності та євроінтеграції Kafedra Upravlinnia щиро вітає магістрів з успішним завершенням навчання і бажаємо успіхів, вдалих починань та звершень, кар’єрного зростання, здійснення мрій!

🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉

 

зображення viber 2022 05 25 15 46 48 042

 

 

25.05.2022

Звітно-наукова конференція викладачів

Надрукувати E-mail

Шановні друзі!

Ми продовжуємо наші наукові пошуки.

Так, з 17 по 24 травня 2022 року викладачі кафедри управління, інформаційно-аналітичної діяльності та євроінтеграції долучилися до Тижня науки і представили свої дослідження під час проведення щорічної Звітно-наукової конференції викладачів НПУ імені М.П.Драгоманова «Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету», 2022.

19 травня 2022 року  наші викладачі приймали участь у Пленарному засіданні Соціально-правового факультету, а також під керівництвом професора кафедри Крохмаль Н.В. пройшло Секційне засідання на тему «Актуальні проблеми управління» де так само обговорили актуальні проблеми та тенденції в управлінні, визначали специфіку та основні тренди  ведення бізнесу в умовах економічної кризи та військового стану в країні.

Заходи проходили в онлайн-форматі.

зображення viber 2022 05 25 13 12 19 829

25.05.2022

Тиждень студентської науки

Надрукувати E-mail

Шановні друзі, колеги та студентство!

Протягом двох тижнів травня наші студенти активно брали участь у Тижні студентської науки кафедри управління, інформаційно-аналітичної діяльності та євроінтеграції Соціально-правового факультету.

Так, протягом 10-13 травня 2022 року студенти 1-5-х курсів спеціальностей 073 Менеджмент та 124 Системний аналіз брали участь у звітно-наукової конференції студентів та аспірантів НПУ імені М.П. Драгоманова. З доповідями на пленарному засіданні Соціально-правового факультету гідно виступили студенти 2 курсу, спеціальності 073 Менеджмент, а саме: Мелешко О.Л. з темою: «Алгоритм запуску стартапу: можливості в Україні та в світі», (науковий керівник – канд. політ. наук, доцент Курган-Баковеєва Я.М.), та студентки Михайлова М.М. «Криптовалюти в системі валютного ринку світу» та Шулежко Д.Ю. «Особливості та специфіка створення програми лояльності клієнта» (науковий керівник науковий керівник – канд. філософ. наук, доцент Сташкевич О.О.).

У межах Тижня студентської науки також проведено секційне засідання на тему «Актуальні проблеми управління», на якому виступило понад 20 студентів кафедри. Під час засідання обговорили актуальні проблеми та тенденції в управлінні, студенти представили своє бачення перспектив відкриття в Україні бізнесу, з врахуванням сучасного стану економіки та особливостей функціонування бізнесу в надскладних умовах війни.

Також в межах проведення тижня науки 20 травня 2022 року проведено студентський Круглий стіл на тему «УКРАЇНСЬКИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ПІД ЧАС ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ: МОТИВИ ДО ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ», де студенти 1 та 2 курсів спеціальності 073 Менеджмент обговорювали специфіку та основні тренди  ведення бізнесу в умовах економічної кризи та військового стану в країні.

Заходи проходили в онлайн-форматі.

Результати Тижня науки будуть представленні у Збірках студентських наукових робіт НПУ імені М.П. Драгоманова.

зображення viber 2022 05 20 16 02 36 978

 

20.05.2022 Детальніше: Тиждень студентської науки

Розклад літньої екзаменаційної сесії 2021-2022 н.р.

Надрукувати E-mail

1 курс

2 курс

3 курс

4 курс

4 курс підсумкова атестація Денна ф.н.

4 курс підсумкова атестація Заочна ф.н.

1 курс магістр

2 курс магістри підсумкова атестація

2 курс магістри підсумкова атестація 2ММО(луб)

ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ (42 МО, 43 МОз, 2ММО(луб))

19.05.2022

Більше статей...

18 трав. 2022
Підсумкова атестація на спеціальності 124 Системний аналіз
09 трав. 2022
Звітно-наукова конференція «ОСВІТА ТА НАУКА-2022»
30 квіт. 2022
IV Всеукраїнська науково-практична конференція
29 квіт. 2022
Графік навчального процесу із змінами на 2021/2022 навчальний рік
24 квіт. 2022
З ВЕЛИКОДНЕМ!
  • Початок
  • Попередня
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Наступна
  • Кінець
Сторінка 8 із 13

Про нас

  • Історія кафедри
  • Склад кафедри
  • Відео і фотогалерея
  • Контакти
  • Наші досягення
  • Наші партнери
  • Наука

    • Ресурсний центр
    • Лабораторії
    • Репозитарій
    • Наукові збірники
    • Наукові конференції, семінари, круглі столи та вебінари

    Дистанційне навчання

    • Під час війни
    • На період карантину

    Навчальні ресурси

    • Профілі освітніх програм
    • Методичні рекомендації

    © Український державний університет імені Михайла Драгоманова :: Кафедра менеджменту, системного аналізу та міжнародних відносин
    2007-2025
    Повернутися вгору