Підсумкова атестація магістрів спеціальності 073 Менеджмент
Сьогодні, 22 червня 2022 року, на кафедрі управління інформаційно-аналітичної діяльності та євроінтеграції Соціально-правового факультету Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова авершилася підсумкова атестація 📚📝.
Свої магістерські проекти успішно захистили студенти спеціальності 073 #Менеджмент освітнього ступеня магістр👩🎓🧑🎓, заочно-дистанційної форми навчання.
Вітаємо наших магістрів з успішним захистом та здобуттям рівня магістра і бажаємо у цей нелегкий час реалізації розроблених проектів, успіхів, креативності, позитиву та мирного неба!👏👏👏👏👏👏
Підсумкова атестація бакалаврів спеціальності 073 Менеджмент
На кафедрі управління, інформаційно-аналітичної діяльності та євроінтеграції Соціально-правового
факультету Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова продовжується
підсумкова атестація.
Сьогодні, 21 червня 2022 року, свої дипломні проекти захищали бакалаври
спеціальності 073 Менеджмент заочної форми навчання.
Вітаємо наших випускників з успішним
завершенням підсумкової атестації та здобуттям освітнього рівня бакалавра. Бажаємо реалізації
проектів, успіху, кар’єрного зростання, творчості та миру!
Підсумкова атестація бакалаврів спеціальності 073 Менеджмент
Сьогодні, 20 червня 2022 року, на кафедрі управління інформаційно-аналітичної діяльності та євроінтеграції Соціально-правового факультету Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова
розпочалася підсумкова атестація. Свої дипломні проекти 📝захищали бакалаври👩🎓 спеціальності 073 #Менеджмент денної форми навчання.
Вітаємо українських студентів з успішним завершенням
підсумкової атестації та здобуттям освітнього рівня бакалавра 🎓, а іноземним студентам бажаємо
успішного складання іспиту з української мови як іноземної.
👏👏👏👏👏
ВИМОГИ ДО ПУБЛІКАЦІЇ НАУКОВИХ СТАТЕЙ
ВИМОГИ ДО ПУБЛІКАЦІЇ НАУКОВИХ СТАТЕЙ
У СТУДЕНТСЬКОМУ ЗБІРНИКУ
«ЄВРОПЕЙСЬКІ СТУДІЇ: УПРАВЛІННЯ.ЕКОНОМІКА.ОСВІТА»
Основні вимоги:
- Матеріали доповіді публікуються українською мовою. Обсяг від 6сторінок формату А-4 у текстовому редакторі Microsoft Word для Windows (версія до 2010 включно) у вигляді файлу з розширенням .doc або .docx; шрифт (гарнітура) «Times New Roman», розмір 14, міжрядковий інтервал 1; абз.відступ 100 мм; поля 20 мм з усіх сторін.
- На всі малюнки і таблиці по тексту даються посилання (наприклад: рис. 1. або табл. 1). Розмір шрифтів в таблицях і рисунках повинен бути не менше Times New Roman, 10.
Порядок розміщення інформації в статті:
- • ПІБ авторів повністю: вирівнювання по правому краю, напівжирний шрифт;
- • група навчання студента: вирівнювання по кравому краю;
- • ПІБ наукового керівника: вирівнювання по кравому краю
- • назва статті: літери верхнього регістру, вирівнювання по центру, напівжирний шрифт;
- • анотація (обов'язково): не менш 30 слів, на українській та англійській мові, вирівнювання по ширині, курсивний шрифт;
- • ключові слова (обов'язково): не менше 3 слів, на українській та англійській мові, вирівнювання по ширині, курсивний шрифт;
- • основний текст статті: вирівнювання по ширині, абзацний відступ 100 мм;
- • список використаних джерел: оформляється в алфавітному порядку в національному форматі цитування (ДСТУ 8302:2015 - ЗАВАНТАЖИТИ).
ШКОЛА БІЗНЕС-ТРЕНЕРІВ
ШКОЛА БІЗНЕС-ТРЕНЕРІВ – В ДІЇ
10 червня 2006 року у ШКОЛі БІЗНЕС-ТРЕНЕРІВ кафедри управління, інформаційно-аналітичної
діяльності та євроінтеграції Соціально-правового факультету Національного педагогічного
університету імені М.П.Драгоманова відбувся черговий тренінг «ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ:
АНАЛІТИКА ЧАСУ». Сертифікований тренер і керівник Школи бізнес-тренерів Чепуренко Янна і
студенти 1 курсу спеціальності «Менеджмент» групи 12МО денної форми навчання працювали
над розвитком і вдосконаленням управлінської компетентності майбутніх менеджерів у контексті
ефективного використання часу. На івенті обговорювали і набували навичок за напрямами:
Організація взаємодії Час і Я;
Облік і аудит в тайм-менеджменті;
Планування часу: можливості і загрози;
Реалізація запланованого: хода і біг;
Time Trap.
І далі вдосконалюватимемо управлінську компетентність!
Методичне забезпечення навчальних дисциплін
ВДОСКОНАЛЮЄМО МЕТОДИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН
9 червня 2022 р. кафедрою управління, інформаційно-аналітичної діяльності та євроінтеграції
Соціально-правового факультету Національного педагогічного університету імені
М.П.Драгоманова було проведено черговий методологічний семінар. Цього разу обговорювалися
питання ефективної організації викладання навчальних дисциплін, зокрема, і в умовах
дистанційного навчання. Основною була доповідь доцента кафедри Чепуренко Я.О., в які з
позицій системного підходу було розглянуто питання наукового, інформаційного, аналітичного та
методичного забезпечення навчальної дисципліни. В обговоренні доповіді взяли участь професор
Жижко Т.А., професор Крохмаль Н.В., доцент Сташкевич О.О., доцент Качан Г.М., старший
викладач Мирошниченко С.А. Результатом методологічного семінару стало рішення щодо
оновлення і вдосконалення системи методичного забезпечення навчальних дисциплін
спеціальностей 073 Менеджмент та 124 Системний аналіз з урахуванням особливостей
дистанційного навчання, створення системи навчально-методичних матеріалів, що
забезпечуватимуть якість викладання навчальних дисциплін.
IV Всеукраїнська науково-практична конференція
26-27 травня 2022 року кафедра управління. інформаційно-аналітичної діяльності та євроінтеграції Соціально-правового факультету НПУ імені М. П. Драгоманова разом з Запорізьким національним університетом, Маріямпольським університетом прикладних наук (Литва), Литовським університетом спорту (Литва) Українсько-американським університетом Конкордія провели IV Всеукраїнську науково-практична конференція за міжнародної участі "Системний аналіз в управлінні: міжгалузеві дослідження". У межах конференції були обговорені питання теоретико-методологічних засад та імперативів розвитку системного аналізу в управлінні; проаналізовані системні підходи до вирішення практичних завдань управління; окреслені проблеми системного аналізу в управлінні освітою, обговорені питання щодо керування ризиками та управління змінами, розглянуто системний аналіз, як інструмент в досягненні цілей сталого розвитку. Учасниками конференції стали понад 90 науковців, викладачів, аспірантів та студентів вітчизняних і закордонних закладів освіти та наукових установ.
Підсумкова атестація на спеціальності 124 Системний аналіз
Сьогодні, 25 травня 2022 року успішно завершилася підсумкова атестація у студентів спеціальності 124 #Системний аналіз, освітньо-наукової програми «Аналітика в управлінні» денної форми навчання, рівня магістр 👩🎓👨🎓👏👏👏👏
Кафедра управління інформаційно-аналітичної діяльності та євроінтеграції Kafedra Upravlinnia щиро вітає магістрів з успішним завершенням навчання і бажаємо успіхів, вдалих починань та звершень, кар’єрного зростання, здійснення мрій!
🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉
Звітно-наукова конференція викладачів
Шановні друзі!
Ми продовжуємо наші наукові пошуки.
Так, з 17 по 24 травня 2022 року викладачі кафедри управління, інформаційно-аналітичної діяльності та євроінтеграції долучилися до Тижня науки і представили свої дослідження під час проведення щорічної Звітно-наукової конференції викладачів НПУ імені М.П.Драгоманова «Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету», 2022.
19 травня 2022 року наші викладачі приймали участь у Пленарному засіданні Соціально-правового факультету, а також під керівництвом професора кафедри Крохмаль Н.В. пройшло Секційне засідання на тему «Актуальні проблеми управління» де так само обговорили актуальні проблеми та тенденції в управлінні, визначали специфіку та основні тренди ведення бізнесу в умовах економічної кризи та військового стану в країні.
Заходи проходили в онлайн-форматі.
Тиждень студентської науки
Шановні друзі, колеги та студентство!
Протягом двох тижнів травня наші студенти активно брали участь у Тижні студентської науки кафедри управління, інформаційно-аналітичної діяльності та євроінтеграції Соціально-правового факультету.
Так, протягом 10-13 травня 2022 року студенти 1-5-х курсів спеціальностей 073 Менеджмент та 124 Системний аналіз брали участь у звітно-наукової конференції студентів та аспірантів НПУ імені М.П. Драгоманова. З доповідями на пленарному засіданні Соціально-правового факультету гідно виступили студенти 2 курсу, спеціальності 073 Менеджмент, а саме: Мелешко О.Л. з темою: «Алгоритм запуску стартапу: можливості в Україні та в світі», (науковий керівник – канд. політ. наук, доцент Курган-Баковеєва Я.М.), та студентки Михайлова М.М. «Криптовалюти в системі валютного ринку світу» та Шулежко Д.Ю. «Особливості та специфіка створення програми лояльності клієнта» (науковий керівник науковий керівник – канд. філософ. наук, доцент Сташкевич О.О.).
У межах Тижня студентської науки також проведено секційне засідання на тему «Актуальні проблеми управління», на якому виступило понад 20 студентів кафедри. Під час засідання обговорили актуальні проблеми та тенденції в управлінні, студенти представили своє бачення перспектив відкриття в Україні бізнесу, з врахуванням сучасного стану економіки та особливостей функціонування бізнесу в надскладних умовах війни.
Також в межах проведення тижня науки 20 травня 2022 року проведено студентський Круглий стіл на тему «УКРАЇНСЬКИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ПІД ЧАС ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ: МОТИВИ ДО ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ», де студенти 1 та 2 курсів спеціальності 073 Менеджмент обговорювали специфіку та основні тренди ведення бізнесу в умовах економічної кризи та військового стану в країні.
Заходи проходили в онлайн-форматі.
Результати Тижня науки будуть представленні у Збірках студентських наукових робіт НПУ імені М.П. Драгоманова.