Особливості прийому на навчання
Особливості прийому на навчання до НПУ імені М. П. Драгоманова іноземців та осіб без громадянства
Прийом на навчання до закладів вищої освіти іноземців та осіб без
громадянства здійснюється згідно із Законами України «Про вищу освіту», «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства», «Про закордонних українців», «Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту», Указом Президента України від 03 червня 1994 року № 271 «Про заходи щодо розвитку економічного співробітництва областей України з суміжними областями Республіки Білорусь і адміністративно-територіальними одиницями Республіки Молдова» (крім вступників з Республіки Бєларусь), постановою Кабінету Міністрів України від 12 вересня 2018 року № 729 «Питання здобуття вищої освіти деякими категоріями осіб», наказом Міністерства освіти і науки України від 01 листопада 2013 року № 1541 «Деякі питання організації набору та навчання (стажування) іноземців та осіб без громадянства», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25 листопада 2013 року за № 2004/24536, наказом Міністерства освіти і науки України від 02 грудня 2019 року № 1498 « Про затвердження Порядку встановлення квот для здобуття вищої освіти іноземцями та особами без громадянства в межах обсягів державного замовлення відповідно до міжнародних договорів України», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10 лютого 2020 року за № 153/34436. Громадяни Російської Федерації та Республіки Бєларусь, які не мають посвідки на постійне (тимчасове) проживання в Україні, приймаються на навчання за індивідуальним дозволом Міністерства освіти і науки України.
Іноземці та особи без громадянства (далі - іноземці) можуть здобувати вищу освіту за кошти фізичних та/або юридичних осіб, якщо іншого не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, законодавством або угодами між закладами вищої освіти про міжнародну академічну мобільність. Прийом іноземців до НПУ імені М. П. Драгоманова на навчання за рахунок коштів державного бюджету здійснюється в межах квот для іноземців (крім іноземців та осіб без громадянства, зокрема закордонних українців, які постійно проживають в Україні, осіб, яких визнано біженцями, та осіб, які потребують додаткового захисту). Прийом на навчання іноземців для здобуття ступенів бакалавра та магістра та доктора філософії проводиться на акредитовані освітні програми відповідно до додатку 11 до Цих Правил прийому. НПУ імені М. П. Драгоманова також можуть приймати іноземців для навчання в аспірантурі, докторантурі, за програмами підготовчого підрозділу, з вивчення державної мови та/або мови навчання, а також для здобуття післядипломної освіти, підвищення кваліфікації та стажу.
Студенти іноземці денної (очної) форми навчання забезпечуються місцем в студентських гуртожитках.
Документи, які потрібні для вступу
Документи, які потрібні для вступу
Документи, які потрібні для вступу
Для вступу потрібно подати такий пакет документів (подаються оригінали документів):
- документ (оригінал) про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ;
- додаток (оригінал) до документа про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ (за наявності);
- академічну довідку, видану іноземним/українським закладом освіти (у разі переведення або поновлення на навчання, починаючи з другого курсу, додається академічна довідка);
- оригінал і копію документа, у якому міститься інформація про зміст навчальної програми за попереднім ступенем (рівнем) вищої освіти, отримані кредити, тривалість навчання та успішність з навчальних дисциплін (у разі відсутності цієї інформації у додатку до документа про освіту), при вступі для здобуття ступеня магістра або післядипломної освіти, якщо відсутність цієї інформації унеможливлює здійснити визнання кваліфікації за документом;
- копію паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства;
- медична довідка форми 086-У (або її еквівалент в країні походження абітурієнта);
- поліс медичного страхування, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України;
- 6 фотокарток розміром 30 х 40 мм;
- копія посвідки з двох сторін (за наявності);
- копія візи.
Документи, зазначені у підпунктах 1-6 цього пункту, мають бути засвідчені в країні їх видачі у спосіб, який офіційно застосовується в цій країні для такого засвідчення, та легалізовані відповідною закордонною установою України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.
Documents required for admission
Documents required for admission
For admission, you need to submit the following package of documents (original documents are submitted):
- a document (original) about the previously obtained educational (educational and qualification) level, on the basis of which admission is carried out;
- an appendix (original) to the document on the previously obtained educational (educational and qualification) level, on the basis of which the admission is made (if available);
- an academic certificate issued by a foreign/Ukrainian higher educational institution (in case of transfer or renewal of studies, starting from the second year, an academic certificate is attached);
- an original and a copy of a document that contains information about the content of the educational program according to the previous degree (level) of higher education, credits received, duration of study and success in academic disciplines (in the absence of this information in the appendix to the education document), upon admission for obtaining Master's degree or Postgraduate education (the lack of this information makes it impossible to recognize the qualification according to the document);
- a copy of a foreigner's identification document or a document certifying a stateless person;
- medical certificate form 086-U (or the equivalent from the applicant's country of origin);
- health insurance, unless otherwise stipulated by international treaties of Ukraine;
- 6 photo cards (size 30 x 40 mm);
- a copy of the passport on both sides (if available);
- a copy of the visa.
The documents specified in subparagraphs 1-6 of this clause must be certified in the country of their issuance in the manner that is officially used in this country for such certification, and legalized by the relevant foreign institution of Ukraine unless otherwise stipulated by international treaties of Ukraine.
入学所需文件
Документи, які потрібні для вступу / 入学所需文件
入学时,您需要提交以下文件(包括提交文件原件):
1) 关于先前获得的教育(教育和资格)水平的文件(原件),在此基础上进行录取;
2) 先前获得的教育(教育和资格)水平文件的附录(原件),在此基础上进行录取(如果有);
3) 外国/乌克兰教育机构出具的学历证明(如转学或续读,从第二年开始,附学历证明);
4) 包含根据之前高等教育学位(级别)的课程内容,获得的学分,学习时间和学科成就的信息的文件原件和副本(如果该信息未包含在教育文件附件),在被录取获得硕士学位或研究生教育时,如果缺少此信息,无法根据文件承认资格;
5) 外国人护照文件或无国籍人证明文件复印件;
6) 医疗证明表格086-Y(或申请人原籍国的同等文件);
7) 医疗保险单,除非乌克兰国际条约另有规定;
8) 6 张 30 x 40 毫米的照片卡;
9) 护照正反两面复印件(如有);
10) 签证复印件。
本条第 1-6 款规定的文件必须在其签发国以该国官方用于此类认证的方式进行认证,并经乌克兰相关外国机构认证,除非乌克兰的国际条约另有规定。
Як отримати запрошення на навчання?
Як отримати запрошення на навчання?
Як отримати запрошення на навчання?
Щоб отримати запрошення на навчання, необхідно зібрати такі документи:
- копія першої сторінки закордонного паспорта іноземця, що містить його персональні дані, з перекладом українською мовою;
- копія документа про середню освіту з перекладом англійською/російською/українською мовами;
- копія додатку до документу про попередню освіту з оцінками (балами) з перекладом англійською /російською/українською мовами або академічна довідка (із зазначенням номера та назви документа) з перекладом англійською/російською/українською мовами;
- сповіщення про прибуття;
- анкета;
- згода на обробку персональних даних.
Документи надсилаються у відсканованому вигляді ( у форматі JPG) на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Або подаються особисто у відділ по роботі з іноземними студентами.
How to get an invitation to study?
How to get an invitation to study?
To receive an invitation to study, you must collect the following documents:
- a copy of the first page of the foreigner's passport containing his/her personal data, with a translation into Ukrainian;
- a copy of the document on secondary education with a translation into English/Russian/Ukrainian languages;
- a copy of the appendix to the document on previous education with grades (points) translated into English/Russian/Ukrainian languages or an academic certificate (indicating the number and name of the document) with a translation into English/Russian/Ukrainian languages;
- arrival notification;
- questionnaire;
- consent to the processing of personal data.
Documents are sent in scanned form (in JPG format) to the e-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. or submitted in person to the Department for work with foreign students.
如何获得学习邀请?
Як отримати запрошення на навчання? / 如何获得学习邀请?
要收到学习邀请,您必须处理以下文件:
- 外国人护照首页的复印件,包含他的个人资料,并翻译成乌克兰语;
- 中学教育文件的副本,附有英语/俄语/乌克兰语翻译;
- 以前教育文件的附录副本,成绩(分数)翻译成英语/俄语/乌克兰语或学历证书(注明文件的编号和名称),翻译成英语/俄语/乌克兰语语言;
- 到达通知;
- 学校申请表;
- 同意处理个人数据。
文件以扫描形式(JPG 格式)发送至电子邮件 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 或亲自提交给与国际学生办公部。
Посвідка на тимчасове проживання в Україні
Посвідка
Посвідка на тимчасове проживання в Україні
Держави з візовим порядком в’їзду.
Громадяни держав з візовим порядком в’їзду прибувають в Україну з візою типу D (D-13), отриманою в консульській установі України на батьківщині за запрошенням університету на навчання. Протягом п’яти робочих днів після прибуття до університету, але не пізніше ніж за 30 днів до закінчення строку дії візи, вони зобов’язані надати до Відділу по роботі з іноземними студентами паспорт та документи, необхідні для оформлення посвідки на тимчасове проживання в Україні (далі - посвідка).
Держави з безвізовим порядком в’їзду (Азербайджан, Білорусь, Вірменія, Грузія, Молдова, Росія, Узбекистан)
Громадяни держав з безвізовим порядком в’їзду можуть перебувати в Україні до 90 днів у будь-який 180-денний період. Тобто для розрахунку дозволеного терміну перебування від дня подання документів відраховується 180 днів назад. Іноземець не порушуватиме правил, якщо в межах цього 180-денного періоду він перебував в Україні не більше 90 днів. Такі іноземці зобов’язані протягом п’яти робочих днів після прибуття до університету, але не пізніше ніж за 30 днів до закінчення встановленого строку перебування в Україні, надати до підготовчого відділення паспорт та документи, необхідні для оформлення посвідки.
- паспортний документ з візою типу D (D-13);
- переклад українською мовою сторінки паспортного документа з особистими даними, засвідчений нотаріально в Україні;
- дійсний поліс медичного страхування на період навчання оформлений на території України.
Порядок оформлення, видачі, обміну, скасування, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсною та знищення посвідки на тимчасове проживання затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 №322.
Іноземці, які прибули в Україну з метою навчання та отримали посвідку, вважаються такими, які на законних підставах перебувають на
території України на період навчання. Посвідки оформляються іноземцям та особам без громадянства, які досягли 16-річного віку.
Посвідка виготовляється у формі картки, що містить безконтактний електронний носій.
Посвідка є документом, що посвідчує особу іноземця або особу без громадянства та підтверджує законні підстави для тимчасового проживання в Україні. Посвідка видається на період навчання, який визначається наказом університету про встановлення періодів навчання для іноземних студентів.
Документи для оформлення посвідки (у тому числі замість втраченої або викраденої), її обміну подаються особисто іноземцем або особою без громадянства до державного підприємства, що належить до сфери управління ДМС, або територіального органу ДМС за місцем реєстрації.
Документи для оформлення посвідки подаються не пізніше ніж за 15 робочих днів до закінчення встановленого строку перебування в Україні.
У разі виникнення обставин (подій), у зв’язку з якими посвідка підлягає обміну (крім закінчення строку її дії), документи для її обміну подаються протягом одного місяця з дати виникнення таких обставин (подій).
У разі закінчення строку дії посвідки документи для її обміну можуть бути подані не пізніше ніж за 15 робочих днів до дати закінчення строку її дії. У такому випадку посвідка, що підлягає обміну, після прийому документів повертається особі та здається нею під час отримання нової посвідки.
Після отримання посвідки іноземець зобов’язаний протягом трьох робочих днів надати її до відділу по роботі з іноземними студентами (вул. Пирогова 9, кабінет 134) для здійснення реєстрації місця проживання в Україні.
Temporary residence permit in Ukraine
Temporary residence permit in Ukraine
States with a visa entry procedure.
Citizens of states with a visa entry procedure arrive in Ukraine with a type D (D-13) visa, obtained at the consular office of Ukraine in their home country upon invitation of the university to study. Within five working days after arriving at the university, but no later than 30 days before the visa expires, they are obliged to submit to the Department for work with foreign students a passport and documents necessary for issuing a temporary residence permit in Ukraine (further - certificate).
Countries with visa-free entry (Azerbaijan, Belarus, Armenia, Georgia, Moldova, Russia, Uzbekistan)
Citizens of countries with visa-free entry can stay in Ukraine for up to 90 days in the 180-day period. That is, to calculate the permitted period of stay, 180 days are counted back from the date of submission of documents. A foreigner will not violate the rules if within this 180-day period he/she stays in Ukraine for no more than 90 days. Such foreigners are obliged within five working days after arriving at the university, but no later than 30 days before the end of the established period of stay in Ukraine, to submit to the proper department a passport and the documents necessary for issuing a passport.
- passport document with visa type D (D-13);
- translation into Ukrainian of the page of the passport with personal data, notarized in Ukraine;
- valid medical insurance for the period of study issued on the territory of Ukraine.
The procedure for issuing, exchanging, cancelling, forwarding, withdrawing and returning to the state, invalidating and destroying a temporary residence permit is approved by Resolution No. 322 of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated April 25, 2018.
Foreigners who arrived in Ukraine for the purpose of studying and received a permit are considered to stay legally on the territory of Ukraine for the period of study. Passports are issued to foreigners and stateless persons who have reached the age of 16.
The certificate is produced in the form of a card containing a contactless electronic medium.
The passport is a document certifying the identity of a foreigner or a stateless person and confirming the legal grounds for temporary residence in Ukraine. The certificate is issued for the study period, which is determined by the order of the university on establishing study periods for foreign students.
Documents for registration of a passport (including lost or stolen ones), its exchange are submitted personally by a foreigner or a stateless person to a state institution that belongs to the sphere of management of the State customs service, or to the territorial body of the State Customs Service at the place of registration.
Documents for issuing a passport must be submitted no later than 15 working days before the end of the established period of stay in Ukraine.
In the event of the occurrence of circumstances (events) in connection with which the certificate is to be exchanged (except for the expiration of its validity), documents for its exchange must be submitted within one month from the date of occurrence of such circumstances (events).
In case of expiration of the validity of the permit, documents for its exchange must be submitted no later than 15 working days before the date of expiration of its validity. In such a case, the passport to be exchanged is returned to the person after receiving the documents and surrendered by him/her when receiving a new passport.
After receiving the passport, the foreigner must submit it within three working days to the Department for work with foreign students (Pyrogova St. 9, room 134) for registration of the place of residence in Ukraine.
乌克兰临时居留许可(居住证
Посвідка на тимчасове проживання в Україні / 乌克兰临时居留许可(居住证)
需要有签证入境程序的国家
具有签证入境程序的国家的公民应大学的邀请在其本国的乌克兰领事馆获得D型(D-13)签证抵达乌克兰。在到达大学后的五个工作日内,但不迟于签证到期前的 30 天,他们有义务向外国学生工作部提交护照和在乌克兰签发临时居留许可所需的文件(接下来-居住证)。
2018 年 4 月 25 日乌克兰内阁第 322 号决议批准了签发、签发、交换、取消、转发、撤回、返回国家、失效和销毁临时居留许可的程序。
以学习为目的抵达乌克兰并获得许可的外国人在学习期间被视为在乌克兰境内合法居留。护照发给年满 16 周岁的外国人和无国籍人士。
该居住证以包含非接触式电子介质的卡片的形式生成。
居住证是证明外国人或无国籍人身份并确认在乌克兰临时居住的合法理由的文件。居住证是针对学习期限颁发的,学习期限由大学关于确定外国学生学习期限的命令确定。
外国人或无国籍人亲自向属于国家海关总署管理范围的国有企业或属地注册地国家海关总署机构。
签发居住证的文件不迟于在乌克兰规定的逗留期限结束前 15 个工作日提交。
居住证发生换证的情形(事件)(有效期届满除外),应当自该情形发生之日起1个月内提交换证文件(事件)。
居住证有效期届满的,可在有效期届满前15个工作日内提交换证文件。在这种情况下,要交换的居住证在收到文件后归还给该人,并在他收到新居住证时交出。
外国人在收到居住证后,必须在三个工作日内将其提交给外国学生工作部门(вул. Пирогова 9, кабінет 134办公室),用于登记在乌克兰的居住地。
Детальніше: Посвідка на тимчасове проживання в Україні / 乌克兰临时居留许可(居住证)
Дистанційний вступ
Дистанційний вступ
Відповідно до Порядку прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2022 році затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України 27 квітня 2022 року № 392 прийом на навчання іноземних студентів до Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова може проводитись очно та/або дистанційно (через партнерську організацію з, якою укладено договір про дистанційне проведення вступних іспитів для іноземців відповідно до Додатку 10 до Правил прийому для здобуття вищої освіти в НПУ імені М. П. Драгоманова). Для того, щоб вступити дистанційно, іноземний абітурієнт має знаходитись в країні свого походження. Спочатку іноземний абітурієнт повинен звернутися на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. повідомити університет про своє бажання навчатися та подати заяву в електронному форматі (роздрукувати, заповнити та підписати, а потім відсканувати та надіслати в університет) разом зі сканами документів про попередню освіту з перекладом на українську мову, що дозволяють на обраний абітурієнтом навчальний рівень, згідно Правил та порядку прийому на навчання до НПУ імені М. П. Драгоманова.
Брати участь у дистанційному прийомі можуть іноземці, які отримали запрошення на навчання, зареєстроване в Автоматизованій системі «Електронний журнал» уповноваженого Міністерством освіти і науки України державного підприємства, отримали комплекс послуг з інформаційної та консультаційної підтримки, а також отримали візу для в’їзду в Україну з метою навчання.
Організація та проведення вступних випробувань для іноземних громадян відбувається за посередництва партнерської організації, що є резидентом країни походження вступників, з якою було укладено угоду про надання відповідних послуг. Предметом угоди є надання послуг з ідентифікації особи, верифікації оригіналів документів вступників, організації прийому заяв вступників в електронній формі, надання приміщень і технічних засобів для проведення консультацій і вступних випробувань закладом вищої освіти у дистанційному форматі.
Університетом укладено угоди з організаціями, що відповідають таким вимогам:
відповідність площі приміщень для дистанційного подання документів, проведення консультацій і вступних випробувань встановленим нормам карантинних обмежень в країні, де здійснюється набір;
забезпечення вступників засобами індивідуального захисту;
забезпечення процедури ідентифікації вступників з використанням технологій розпізнавання обличчя, яка включає перевірку персональних даних (прізвище, ім’я по батькові (за наявності)), біометричних даних та їх верифікацію з офіційною (державною) базою даних;
забезпечення контролю дотримання вимог доброчесності під час складання вступного іспиту для іноземців;
забезпечення місця збереження вилучених на час проходження вступного випробування телефонів, планшетних комп’ютерів та інших електронних пристроїв вступників;
забезпечення пристроєм пригнічення стільникової та інтернет мережі;
забезпечення відеоспостереження по периметру аудиторії, в якій відбувається вступний іспит для іноземців шляхом встановлення не менше ніж двох відеокамер;
забезпечення технічного оснащення для відео зв’язку з екзаменаційною комісією закладу освіти у режимі реального часу (комп’ютер, відеокамера, мікрофон, телевізор або проектор з екраном);
наявність в аудиторії не менше як двох працівників для контролю за дотриманням вимог академічної доброчесності та технічного супроводу під час проведення вступного іспиту для іноземців;
забезпечення усіх вступників індивідуальними комп’ютерами з підключенням до онлайн-платформи закладу, через яку відбуватиметься вступний іспит для іноземців;
забезпечення проведення консультацій і тренувань перед вступним іспитом для іноземців з метою ознайомлення з правилами його складання в дистанційній формі і використання онлайн-платформи;
забезпечення відеозапису вступного випробування, передачі відеоматеріалу до закладу освіти через онлайн-платформу, зберігання інформаційних та відеоматеріалів після проведення вступного іспиту для іноземців протягом п’яти років в партнерській організації.
Заклад вищої освіти обчислює бали/оцінки вступника на основі документа про попередній здобутий рівень освіти та встановлює мінімально необхідне для вступу значення кількості балів/оцінок із загальноосвітніх предметів, з яких проводиться вступний іспит для іноземців.
Зарахування іноземців на навчання на відповідний рівень вищої освіти здійснюється за результатами вступних іспитів для іноземців з визначених предметів і мови навчання та на підставі академічних прав на продовження навчання, що надаються документом про здобутий рівень освіти в країні його походження, і врахування балів успішності, що дають право на продовження навчання на наступному рівні вищої освіти відповідно до законодавства країни, що видала документ про здобутий ступінь (рівень) освіти.
Усі категорії іноземців, які вступають на навчання, зараховуються до закладів вищої освіти України на підставі наказів про зарахування. Підтвердженням факту навчання може бути довідка, сформована в ЄДЕБО.
Distance admission
Distance admission
In accordance with the Procedure for admission to study for higher education in 2022, approved by the Order of the Ministry of Education and Science of Ukraine on April 27, 2022 No. 392, the admission of foreign students to the National Pedagogical University named after M. P. Drahomanov can be conducted face-to-face and/or remotely (via a partner organization with which an agreement has been concluded on the remote conduct of entrance exams for foreigners in accordance with Appendix 10 to the Rules of admission for higher education at the M. P. Drahomanov NPU). In order to enrol remotely, a foreign applicant must be in their country of origin. First, a foreign applicant must contact the email address: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.or Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.to inform the university of his/her desire to study and submit an application in electronic format (print, fill out and sign, then scan and send to the university ) together with scans of documents about previous education with a translation into Ukrainian, allowing for the educational level chosen by the applicant, according to the Rules and procedures for admission to study at the M. P. Drahomanov National University of Education.
Foreigners who have received an invitation to study registered in the Automated System "Electronic Journal" of a state-owned enterprise authorized by the Ministry of Education and Science of Ukraine, have received a set of information and consulting support services, and have received a visa to enter Ukraine can participate in remote admission for the purpose of training.
The organization and conduct of entrance tests for foreign citizens are carried out through the mediation of a partner organization that is a resident of the country of origin of the entrants, with which an agreement on the provision of relevant services was concluded. The subject of the agreement is the provision of services for personal identification, verification of original documents of entrants, organization of receiving applications of entrants in electronic form, provision of premises and technical means for conducting consultations and entrance tests by a higher education institution in a remote format.
The University has concluded agreements with organizations that meet the following requirements:
- compliance with the area of premises for remote submission of documents, conducting consultations and entrance tests with the established norms of quarantine restrictions in the country where recruitment is carried out;
- provision of entrants with means of personal protection;
- ensuring the procedure of identification of entrants using facial recognition technologies, which includes checking personal data (surname, patronymic (if available)), biometric data and their verification with the official (state) database;
- ensuring compliance with integrity requirements during the entrance exam for foreigners;
- provision of a place to store telephones, tablet computers and other electronic devices of entrants seized during the entrance test;
- provision of a suppression device for cellular and Internet networks;
- ensuring video surveillance around the perimeter of the auditorium in which the entrance exam for foreigners takes place by installing at least two video cameras;
- provision of technical equipment for video communication with the examination board of the educational institution in real-time (computer, video camera, microphone, TV or projector with a screen);
- the presence of at least two employees in the classroom to monitor compliance with the requirements of academic integrity and technical support during the entrance exam for foreigners;
- provision of all entrants with individual computers with connection to the institution's online platform, through which the entrance exam for foreigners will take place;
- provision of consultations and training before the entrance exam for foreigners in order to familiarize them with the rules of taking it remotely and using the online platform;
- provision of video recording of the entrance test, transfer of video material to the educational institution through the online platform, storage of information and video materials after conducting the entrance exam for foreigners for five years in a partner organization.
The institution of higher education calculates the points/grades of the entrant based on the document on the previously obtained level of education and establishes the minimum value of the number of points/grades required for admission in the general education subjects for which the entrance exam for foreigners is held.
Enrolment of foreigners to study at the appropriate level of higher education is carried out based on the results of entrance exams for foreigners in specified subjects and the language of study and on the basis of academic rights to continue studying, provided by a document on the level of education obtained in the country of origin, and taking into account the success scores that give the right to continue studying at the next level of higher education in accordance with the legislation of the country that issued the document on the obtained degree (level) of education.
All categories of foreigners enrolled in studies are enrolled in higher education institutions in Ukraine on the basis of enrolment orders. Confirmation of the fact of training can be a certificate issued at the Unified State Electronic Database on Education (EDEBO).
远程入学
Дистанційний вступ / 远程入学
根据乌克兰教育和科学部 2022 年 4 月 27 日第 392 号令批准的 2022 年高等教育入学程序,乌克兰国立师范大学可以面对面和/或远程进行。为了远程注册,外国申请人必须在其原籍国。首先,外国申请人必须联系电子邮件地址:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 或 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 告知大学他想学习并以电子格式提交申请(打印,填写并签名,然后扫描并发送给大学)连同以前教育文件的扫描件,并翻译成乌克兰语,根据乌克兰国立师范大学的入学规则和程序,允许申请人选择的教育水平.
在乌克兰教育和科学部授权的一家国有企业的自动化系统“电子期刊”中注册的学习邀请,获得了一套信息和咨询支持服务,并获得签证的外国人进入乌克兰可以参加以培训为目的的远程录取。
外国公民入学考试的组织和实施是通过作为参赛者原籍国居民的合作组织的调解进行的,并就提供相关服务达成了协议。该协议的主题是提供个人身份识别服务,验证参赛者的原始文件,组织接收电子形式的参赛者申请,提供场地和技术手段,供高等教育机构进行咨询和入学考试。
远程规则
大学与符合以下要求的组织签订了协议:
远程提交文件、进行咨询和入境测试的场所区域是否符合招聘所在国既定的检疫限制规范;
为参赛者提供人身保护;
确保使用面部识别技术识别参赛者的程序,包括验证个人数据(姓氏、父名(如果有))、生物特征数据及其与官方(州)数据库的验证;
确保在外国人入学考试期间遵守诚信要求;
提供存放在入学考试期间被没收的参赛者的手机、平板电脑和其他电子设备的地方;
为蜂窝和互联网网络提供网站抑制装置;
通过安装至少两台摄像机,确保进行外国人入学考试的礼堂周围的视频监控;提供与教育机构考试委员会实时视频通信的技术设备(计算机、摄像机、麦克风、电视或带屏幕的投影仪);
课堂上至少有两名员工在场,以监督外国人入学考试期间对学术诚信和技术支持要求的遵守情况;
为所有参赛者提供连接到该机构在线平台的个人计算机,通过该计算机进行外国人入学考试;
为外国人提供入学考试前的咨询和培训,使他们熟悉远程考试和使用在线平台的规则;
提供入学考试的录像,通过在线平台向教育机构传输视频资料,在合作组织进行外国人入学考试五年后的信息和视频资料的存储。
高等教育机构根据之前获得的教育水平文件计算入学者的分数/等级,并确定入学考试的普通教育科目所需的最低分数/等级数。
外国人就读相应级别的高等教育,以外国人在特定科目和学习语言的入学考试成绩为基础,以继续学习的学术权利为基础,由级别文件提供在原籍国获得的教育,并考虑到根据颁发所获得学位(级别)文件的国家的法律有权继续在下一级别高等教育学习的成功分数教育。就读于学习的所有类别的外国人都根据入学令进入乌克兰的高等教育机构。 培训事实的确认可以是EDEBO颁发的证书。
Duration of study
Duration of study
- preparatory department - 1 year;
- bachelor's degree - 4 years;
- master's degree ‑2 years after the bachelor's program;
*Please note that distance learning is possible only during martial law
学习期限
Тривалість навчання / 学习期限
- • 预科 - 1 年;
- • 学士学位 - 4 年;
- • 学士学位课程后1.5/2年获得硕士学位;
*请注意,只有在戒严期间才可以进行远程学习
КАФЕДРА УПРАВЛІННЯ, ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ /
DEPARTMENT OF MANAGEMENT, INFORMATION AND ANALYTICAL ACTIVITY AND EUROPEAN INTEGRATION
Телефон/viber/telegram: +38(068) 466-72-11
Е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Facebook: https://www.facebook.com/kafedraupravlinnia
https://www.facebook.com/groups/349006465279548/
Instagram: Kafedraupravlinnia (Кафедра УІАДЄ)
ВІДДІЛ ПО РОБОТІ З ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ /
THE SECTOR OF REGISTRATION FOR INTERNATIONAL STUDENTS
Зайцева Олена Олександрівна / Olena Zaitseva
tel: (+38 044) 235-95-30
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.